Jean Gotta

Sleutelmomenten

Ons bedrijf is voor ons een boeiend menselijk avontuur. Elke dag is anders, maar het perspectief is altijd duidelijk. Het is in de eerste plaats een avontuur van vrouwen en mannen, dat wordt gekenmerkt door enkele belangrijke data.

  • 1975: oprichting van de vennootschap Etablissements Jean Gotta nv

  • 1989: vestiging in de agrovoedingszone van Aubel en invoering van het lastenboek Qualitybeef
  • 1992: lancering van het label Blanc Bleu Fermier
  • 1993: oprichting van de groep 'Viande et nature', die onze productieketen van gecertificeerd vlees structuur geeft, en verwerving van het label Boeuf Européen de Qualité
  • 1999: overname activiteiten van  Herman Leduc nv uit Sint-Truiden (vandaar de letters GHL)
  • 2002: eerste uitbreiding van onze fabriek voor een bedrag van 2,85 miljoen euro
  • 2004: certificering British Retail Consortium (BRC)
  • 2006: oprichting economisch samenwerkingsverband Equilibrium
  • 2008: tweede uitbreiding van onze fabriek, verdubbeling van de uitbeningscapaciteit en ontwikkeling van de eenheid voor consumentenporties
  • 2008: eerste Belgische bedrijf dat alle types consumentenverpakkingen aanbiedt (skin Darfresh, beschermende atmosfeer MAP, klassiek of Mirabella)
  • 2013: nieuwe look Jean Gotta
  • 2013: lancering van het platform voor e-commerce

  • 2014: boordevol plannen ...

 


  • 2015 : Wij hebben  40 jaar