Jean Gotta

Follow us
Catalogue

De nieuwsberichten
Jean GOTTA

BLEUE DES PRÉS :
de ster van de beurs van Libramont 2015

Ontmoet ons in Libramont, Hal 3, Stand H3.09.

Van 10 tot 16 uur: kinderactiviteiten, knutselworkshops en workshop “maak je eigen hamburger” met als inzet: een wedstrijd om Bleue des Prés-maaltijden te winnen.

Van 10 tot 17 uur: Showcooking met Eric Patigny aan het fornuis en proeven van zijn fantastische recepten.

Bleue des Prés is een superieur product van onze streek. Het vlees is afkomstig van “Belgische Witblauw”-koeien van 30 tot 72 maanden oud, die gedurende ten minste twee seizoenen zijn geweid en gevoederd met vooral lokaal geproduceerde granen. De productie is op elk moment onderworpen aan controle en traceerbaarheid.

Het vlees is donkerder en de fijne gemarmerde structuur geeft het zijn volle smaak. Tijdens het afmesten, dat gemiddeld 75 tot 100 dagen duurt, bevat de voeding van het dier meervoudig onverzadigde Oméga 3- vetzuren. Deze bijzonderheid maakt dat het product grote voordelen biedt voor de gezondheid. Bleue des Prés is een integraal onderdeel van de Equilibrium-aanpak die erop gericht is de consument een gezonde, smakelijke en meer evenwichtige voeding te bieden, met name dankzij de bijdrage van Omega 3.

Bleue des Prés-koeien produceren dankzij hun voedingsschema 25% minder methaanuitstoot.  Het gaat dus om een kwaliteitsproduct waarvan de slogan op zich al de filosofie samenvat: “Bleue des Prés: goed voor mij, goed voor de natuur”

Waarom
kiezen voor ons?

Kwaliteit

Als toekomstgerichte onderneming streeft GHL ernaar om de lat steeds hoger te leggen qua

prestaties en innovatie, om u kwaliteitsproducten aan te kunnen bieden.

Service

GHL biedt haar klanten een complete en op maat gemaakte service. Van versnijden tot

verpakken: we voeren het hele proces intern uit, wat een garantie is voor onze kwaliteit.

Diversiteit

GHL biedt een compleet en gevarieerd assortiment dat u tevreden zal stellen: van Belgisch Witblauw tot BIO,

zonder daarbij het Halal-gecertificeerde gamma te vergeten.

Nabijheid

De filosofie van GHL is gebaseerd op nabijheid: dicht bij de klanten en medewerkers staan,

maar ook de aan- en verkopen concentreren.

De filosofie van GHL is gebaseerd op nabijheid:
dicht bij de klanten en medewerkers staan,
maar ook de aan- en verkopen concentreren.

Jean Gotta is meer dan een merk:
wat ik wil, is er een symbool van kwaliteit van maken.

Lees Meer